Garanti Ve İade Koşulları
Üye girişi yaparak 'Hesabım' bölümünden 'Siparişlerim' seçeneği ile ilgili yönlendirmeleri takip edin.
İade Talep Formunu kaydettikten sonra sistem size mail gönderecektir.
Paketi alıcı adı 'Hale İzgeç - Halece Butik' e teslim aldığınız aynı kargo firmasına peşin ödemeli olarak 14 gün içinde teslim edin.
Üyeliğiniz bulunmamakta ise; faturanızın üzerine 'İade' talebinizi yazarak ürünü tarafımıza göndemeniz gerekmektedir. Üyeliğinizin bulunmamasından dolayı tarafınıza iade bilgilendirme mailleri gönderilememektedir.
Önemli: Talep açılmayan gönderileriniz işleme alınamamaktadır. Kapıda ödeme ve havale ödemesi ile oluşturulan siparişlerde fatura üzerinde iban bilgileri yazılmadığı takdirde; tarafımızda bu bilginin bulunmamasından dolayı ilgili tutar hesabınıza yansıtılamayacaktır. İadelerde fatura ibrazı zorunludur. Outlet ürünlerde değişim, hediye çeki ve iade işlemi yapılamamaktadır.
İADE ETTİĞİM ÜRÜNÜN ÜCRET İADESİ NE ZAMAN YAPILACAK ?
Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra iade işleminiz gerçekleştirilecektir. Kartınıza yansıma süresi bankalara göre değişkenlik göstermekte olup, 7-10 iş günüdür. İade işleminiz tamamlandığında tarafınıza sistemde kayıtlı olan mailiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır.
İpucu : İadesi yapılan tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış ve etiketi kopartılmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.